-
Webinar Haal meer uit je fondsenwerving met AI
Ontdek wat AI voor jou als fondsenwerver kan doen.
-
Workshop Sociale media voor non-profit (fondsenwervers)
In deze interactieve workshop krijg je de handvaten om sociale media strategisch in te zetten voor jouw non-profit organisatie. In de namiddag gaan we praktisch aan de slag. Je leert wat de meest succesvolle formats zijn voor de populairste sociale media kanalen en kan je strategische én praktische vragen stellen aan een sociale media expert.
-
Donor journeys
Donorretentie, donor journeys, geïntegreerde communicatie, persona's en tevredenheidsonderzoeken... Donorretentie is belangrijk.
Goed schenkersbehoud is cruciaal om je fondsenwerving duurzaam te maken. Toch slagen veel organisaties er niet in om schenkers aan zich te binden. -
Training AI voor non-profit organisaties
Haal meer uit fondsenwerving met deze innovatieve training over AI. In één dag leer je hoe je generatieve AI-tools direct toepast in je marketing- en fondsenwervingscampagnes. Sluit aan bij andere ambitieuze professionals, werk slimmer, creëer meer impact en blijf dankzij bewezen strategieën voorloplopen in jouw vakgebied.
-
Marketingstrategieën om je fondsenwerving te versterken
Marketing en fondsenwerving worden vaak samen genoemd. En terecht, want ze kunnen naadloos in elkaar overgaan. Marketing is de drijvende kracht achter het betrekken en motiveren van schenkers, fondsenwerving is de kunst van het optimaliseren van schenkingen. Hoe breng je beide disciplines samen?
-
Creatief Denken en Brainstormen (voor fondsenwervers)
Als fondsenwerver wil je de aandacht van je (potentiële) schenkers trekken, niet alleen door op het juiste moment het juiste verhaal te vertellen. Maar ook door je verhaal te brengen en op een creatieve manier de giftvraag te stellen. Fondsenwervers moeten creatief kunnen denken en innovatief te werk gaan.
-
Overtuigen, beïnvloeden en omgaan met weerstand als fondsenwerver
Als fondsenwerver is het jouw taak om mensen te overtuigen, te enthousiasmeren en te engageren voor jouw missie. Maar dat kan uitdagend zijn: hoe ga je om met weerstand, zowel extern als intern? Hoe breng je jouw boodschap over zonder te pushen? En hoe krijg je échte buy-in voor jouw ideeën en projecten?
-
Datagedreven fondsenwerving
Tijdens deze dag geeft Ilja De Coster je een deep dive in zijn geheimen over datagedreven fondsenwerving.
-
Rondetafelgesprek over meerdaagse training 'Aan de slag met middle donorwerving'
Overweeg jij om een programma voor middle donors toe te voegen aan je fondsenwervingsstrategie? Iedere organisatie heeft middle donors, sommige organisaties hebben al eens getest met activiteiten voor middle donors, maar bijna geen organisatie besteedt structureel en via een programma aandacht aan deze interessante doelgroep. Ben jij benieuwd welk potentieel je kunt verzilveren door middledonors proactief te verbinden? Dan is de training 'Aan de slag met middle donorwerving' (2 dagen in september + online coachinggesprek van half uur in oktober) wellicht iets voor jou.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina