Over Meer impact door optimale ondersteuning van het fondsenwervende team in jouw organisatie - Een HR sessie op maat van directie, kader en HR

Meer impact door optimale ondersteuning van het fondsenwervende team in jouw organisatie - Een HR sessie op maat van directie, kader en HR

Fundraisers Belgium nodigt directeurs en (HR-) management uit voor deze inspiratiesessie op maat van fondsenwervende organisaties.

Meer impact door optimale ondersteuning van het fondsenwervende team in jouw organisatie -  Een HR sessie op maat van directie, kader en HR

Fundraisers Belgium nodigt directie en HR-management uit voor deze inspiratiesessie op maat van management van fondsenwervende organisaties. 

(U bent fondsenwerver binnen uw organisatie? Bezorg deze uitnodiging aan uw directie en/of management. Wij verwelkomen hen met plezier.)

Ontdek hoe uw organisatie haar missie beter kan realiseren door effectieve fondsenwerving en het verzekeren van geldstromen. Laat u inspireren over hoe u een sterk fondsenwervingsteam kunt rekruteren, behouden en versterken in een veranderend werklandschap, en bevorder samenwerking tussen directie, fondsenwervers en beleidsmedewerkers. SOS Kinderdorpen deelt concrete voorbeelden en succesverhalen ter inspiratie. Profiteer ook van het netwerkmoment om waardevolle relaties op te bouwen met directeurs en management van andere fondsenwervende organisaties.

Programma

12:00 – 12:15 – Onthaal

12:15 – 12:30
 Inleiding door Fundraisers Belgium
Jeroen Brugge (11.11.11)  en Ilja De Coster (Fundraising consultant) bespreken de huidige uitdagingen en perspectieven binnen fondsenwervende organisaties.

12:30 – 13:00 Verhaal van SOS Kinderdorpen
Hilde Boeykens, directeur SOS Kinderdorpen België, deelt inzichten over hoe zij haar team van medewerkers (fondsenwerving, beleidsmedewerkers, …) optimaal laat samenwerken voor hun gezamenlijke missie: “Geen enkel kind mag alleen opgroeien”. Waar focust zij op bij werving, behoud en vormen van haar (fondsenwervings)medewerkers? En hoe zorgt zij er als directeur voor dat alle neuzen in dezelfde richting wijzen?

13:00 – 13:30
Q&A en open gesprek met alle aanwezige directeurs, managers, HR professionals

14:00 Einde van de lunchsessie

Tijdens de presentaties, het open gesprek en netwerken geniet u van een broodjeslunch.


Waarom deze sessie voor u waardevol is:

  • Samenwerking bevorderen: Begrijp de dynamiek tussen directie, fondsenwervers en beleidsmedewerkers voor een harmonieus en productief werkklimaat.
  • Uw team versterken: Leer hoe u fondsenwervers kunt rekruteren, behouden en versterken, zelfs in een snel veranderend werklandschap.
  • Concrete voorbeelden: SOS Kinderdorpen deelt best practices en succesverhalen ter inspiratie.
  • Impact verhogen: Ontdek hoe uw organisatie haar missie beter kan realiseren door middel van effectieve fondsenwerving.
  • Geldstroom verzekeren: Leer hoe u de put kunt opvullen die wegvallende subsidies achterlaten door middel van nog efficiëntere fondsenwerving.
  • Netwerkmoment: Bouw waardevolle relaties op met directeurs en HR verantwoordelijken van andere fondsenwervende organisaties.

Meld u nu aan voor een inspirerende bijeenkomst en zet een belangrijke stap richting een succesvolle, duurzame en trouwe fondsenwervingsafdeling. We nodigen graag directeurs en management van de organisaties uit, in duo of individueel (gratis). Inschrijven kan via dit formulier.



Wanneer?
1 oktober 2024, van 12:00 tot 14:00
Waar?
De Markten, Oude Graanmarkt 5, 1000 Brussel

Wordt jouw organisatie ook partner?

Fundraisers Belgium heeft een netwerk van partners die co-branden met ons
kwaliteitsnetwerk aan beslissingsnemers in de fondsenwervingswereld. Stuur een mail naar

info@fundraisersbelgium.be als je graag meer info wil over partnerschap met onze vereniging.