Activités prochaines
-
Workshop Sociale media voor non-profit (fondsenwervers)
In deze interactieve workshop krijg je de handvaten om sociale media strategisch in te zetten voor jouw non-profit organisatie. In de namiddag gaan we praktisch aan de slag. Je leert wat de meest succesvolle formats zijn voor de populairste sociale media kanalen en kan je strategische én praktische vragen stellen aan een sociale media expert.
-
Opleiding copywriting voor fondsenwervers
Hoe schrijf je een sterke tekst om geld in te zamelen voor het goede doel? Hoe maak je je teksten extra scanbaar en extra wervend? Hoe lezen lezers anders op papier dan op een scherm?
-
Masterclass 'Strategisch plannen voor Fondsenwervers'
Deze sessie is bedoeld voor fondsenwervers die de strategie van hun fondsenwerving bepalen en controleren.
-
A fundraiser's guide to grant writing
Grant-based giving is one of the best ways to raise funds for your organisation. But competition is hotting up, with some foundations funding less than 5% of the applications they receive. Every word counts, and you need to do everything you can to make sure your application goes the distance.
-
Donor journeys
Donorretentie, donor journeys, geïntegreerde communicatie, persona's en tevredenheidsonderzoeken... Donorretentie is belangrijk.
Goed schenkersbehoud is cruciaal om je fondsenwerving duurzaam te maken. Toch slagen veel organisaties er niet in om schenkers aan zich te binden. -
Creatief Denken en Brainstormen (voor fondsenwervers)
Als fondsenwerver wil je de aandacht van je (potentiële) schenkers trekken, niet alleen door op het juiste moment het juiste verhaal te vertellen. Maar ook door je verhaal te brengen en op een creatieve manier de giftvraag te stellen. Fondsenwervers moeten creatief kunnen denken en innovatief te werk gaan.
-
Datagedreven fondsenwerving
Tijdens deze dag geeft Ilja De Coster je een deep dive in zijn geheimen over datagedreven fondsenwerving.
-
Rondetafelgesprek over meerdaagse training 'Aan de slag met middle donorwerving'
Overweeg jij om een programma voor middle donors toe te voegen aan je fondsenwervingsstrategie? Iedere organisatie heeft middle donors, sommige organisaties hebben al eens getest met activiteiten voor middle donors, maar bijna geen organisatie besteedt structureel en via een programma aandacht aan deze interessante doelgroep. Ben jij benieuwd welk potentieel je kunt verzilveren door middledonors proactief te verbinden? Dan is de training 'Aan de slag met middle donorwerving' (2 dagen in september + online coachinggesprek van half uur in oktober) wellicht iets voor jou.
-
Exclusieve training: Aan de slag met middle donorwerving (tweedaagse met Nassau Fundraising)
De aandacht voor middle donorwerving bij particuliere donateurs groeit. Het is een interessante aanvulling op reguliere fondsenwerving en kan leads genereren voor major donorwerving.