À propos de l’événement Uitwisseling corporate fundraisers

Uitwisseling corporate fundraisers

Op 13 juni brengen we graag de fondsenwervers met focus op corporate fundraising en partnerships opnieuw samen.

Uitwisseling corporate fundraisers

Op 13 juni brengen we graag de fondsenwervers met focus op corporate fundraising en partnerships opnieuw samen voor uitwisseling.

De focus tijdens deze uitwisseling is ‘ethiek in corporate fundraising & partnerships’.

Sanne Holvoet en Ann-Sophie Bouckaert (HOGENT), die onderzoek doen naar corporate fundraising, zullen deze uitwisseling ook bijwonen.

Isabel Penne en Josti Gadeyne, beide bestuurder bij de Fundraisers Alliance Belgium, zullen de uitwisseling modereren.

Heb je zelf iets te delen rond de ethische code of richtlijnen die jullie hanteren voor corporate fundraising of partnerships? Laat het zeker al even weten op voorhand.

Ben je er graag bij op 13 juni, van 09u30 tot 11u30?

Deze sessie vindt plaats bij 11.11.11, Vlasfabriekstraat 11, Brussel.

Deze uitwisseling is enkel voor leden (actief in corporate fundraising & partnerships). Deze sessie is niet toegankelijk voor werknemers van commerciële entiteiten.

La période d'inscription est terminée.

Prix

Prijzen: BTW niet inbegrepen

No-show

Annuleren kan kosteloos tot 7 dagen voor het evenement.
Bij annulering tussen 5 werkdagen en 2 dagen voor het evenement wordt de helft van het bedrag in rekening gebracht.
Bij annulering op de dag van het evenement of de dag voor het evenement wordt het volledige bedrag in rekening gebracht (tenzij u ziekte kunt aantonen).

Logo_Loterie_Horizontal_SAFEZONE_BASELINE_NL_CMYK-03

Les formations proposées par Fundraisers Belgium sont rendues possibles par l'aide de joueurs de la Loterie Nationale.

Votre organisation: un partenaire aussi?

Fundraisers Belgium compte plusieurs partenaires qui font du co-branding avec notre
réseau de qualité de décideurs dans le monde du fundraising. Envoyez un e-mail à
info@fundraisersbelgium.be si vous souhaitez plus d'informations sur le partenariat avec notre
association.