Workshop Adverteren op sociale media voor non-profit
Dit is een interactieve workshop met als voornaamste doel de basis kennis rond adverteren op Facebook en Instagram voor non-profit organisaties te leren.
Dit is een interactieve workshop met als voornaamste doel de basiskennis rond adverteren op Facebook en Instagram voor non-profit organisaties te leren.
Op dinsdag 26 september (tussen 13u00 en 15u00) is er nog de mogelijkheid per deelnemer om een online feedbackmomentje in te plannen met Delphine Van Belleghem. Noteer dit alvast ook in je agenda!
Je zal een antwoord krijgen op de volgende vragen:
- Hoe creëer ik een account om te adverteren op Instagram en Facebook?
- Welke resultaten kan ik verwachten van sociale media advertenties en welke budgetten moet ik voorzien?
- Hoe kies ik het doelpubliek voor m'n sociale media advertentie?
- Welke woorden en beelden gebruik ik in mijn advertentie? Wat kan ik beter niet zeggen?
- Hoe meet ik de resultaten van mijn advertenties? Hoe kan ik mijn advertentie veranderen en verbeteren terwijl hij loopt?
De workshop bestaat uit technisch en strategisch advies, praktische voorbeelden, tools en tips.
Lesgever is Delphine Van Belleghem, social media freelancer en communicatietrainer. Ze studeerde sociologie, ontwikkelingssamenwerking en digital business. Ze heeft meer dan negen jaar ervaring in het werken voor non-profit en sinds begin 2018 stelt ze haar kennis als freelancer ter dienste van haar non-profit klanten.
Praktisch
Datum: 7 september van 9.30 tot 12.30 uur (+ online feedback momentje op 26 september, tussen 13.00 en 15.00)
Locatie: WWF Brussel, Emile Jacqmainlaan 90, 1000 Brussel
Taal: Nederlands