About Masterclass 'Datagedreven fondsenwerving'

Masterclass 'Datagedreven fondsenwerving'

Tijdens deze dag neemt Ilja De Coster je mee in zijn geheimen over datagedreven fondsenwerving.

Masterclass 'Datagedreven fondsenwerving'

Tijdens deze dag neemt Ilja De Coster je mee in zijn geheimen over datagedreven fondsenwerving.

Hoe je het ook draait of keert, bij fondsenwerving gaat het om resultaat. Zamelen we genoeg geld in om de missie van onze organisatie te vervullen? En doen we dat op een efficiënte manier? Hebben we de impact die we willen realiseren? We moeten dus voortdurend meten of we het goed doen.

In deze training richten we ons op een reeks sleutelcijfers, Key Performance Indicators, die ons inzicht geven in hoe gezond onze fondsenwerving is.

We bekijken verschillende niveaus: het niveau van de fondsenwerving als geheel, het niveau van elk fondsenwervingsprogramma afzonderlijk en het niveau van de donateurrelaties. We denken na over het verschil tussen de korte en de lange termijn en zorgen ervoor dat we geen sleutelcijfers gebruiken die misleidend zijn.

Niet elk key figure is relevant voor elke organisatie. Je verlaat deze trainingsdag met een aangepaste lijst van key figures.

Deze opleiding wordt gegeven door Ilja De Coster, vicevoorzitter van de Fundraisers Alliance Belgium en senior consultant fondsenwerving. Al meer dan 20 jaar ondersteunt hij de fondsenwerving van verschillende grote en kleinere organisaties. Hij is directeur Donor Relationship Management en Data Strategy bij The DonorVoice.

Praktische info

2 maart 2023, van 09u30 tot 16u00 (lunch is inbegrepen)
De sessie vindt plaats in Brussel (Huis van het Nederlands).

Het aantal deelnemers wordt beperkt gehouden om de interactie te garanderen.

Deze sessie staat open voor FAB-leden en fondsenwervers die werken voor niet-commerciële entiteiten.

Sorry, the registration period is over.

Prijzen

Prijzen: BTW niet inbegrepen

No-show

Annuleren kan kosteloos tot 7 dagen voor het evenement.
Bij annulering tussen 5 werkdagen en 2 dagen voor het evenement wordt de helft van het bedrag in rekening gebracht.
Bij annulering op de dag van het evenement of de dag voor het evenement wordt het volledige bedrag in rekening gebracht (tenzij u ziekte kunt aantonen).

Logo_Loterie_Horizontal_SAFEZONE_BASELINE_NL_CMYK-03

The activities of Fundraisers Belgium are made possible in part thanks to the players of the National Lottery.

Want to be a friend of the Fundraisers Belgium?

The Fundraisers Belgium has several Friends of the Fundraisers Belgium that co-brand with our quality network of decision makers in the fundraising world. Send an e-mail to info@fundraisersbelgium.be if you want more information about partnering up with the Fundraisers Belgium.